צילום ועריכת וידאו

חדר הווידאו של אמנון וינר – בימוי, הפקה ועריכת סרטים

יש לחיות בסרט ויש לביים אותו, ההבדל המשמעותי בין השניים הוא מי מחזיק בהגה, כבימאי אני מעדיף להוביל את הסרט שלכם להצלחה ולעזור למסר שלכם להדהד לעולם, מאשר להיות טכנאי שעוטף אתכם בקישוטים וויזואליים אבל לא נוגע במטרה.

הניסיון שלי – היתרון שלכם
לאורך שלושת העשורים האחרונים צברתי רזומה מרשים במגוון רחב של הפקות ובימוי סרטים, הן מסחריים ועסקיים והן אומנותיים, פתחתי מומחיות ייחודית בהכוונה ועבודה עם אנשים ושחקנים כיצד לעמוד מול מצלמה בצורה טובה. עצם העובדה שאני מכיר ועבדתי בכל אחד מתפקידי ההפקה – צילום, עריכה, אפקטים, תסריט וכו' – הופכים אותי לאיש מפתח חיוני ומדויק לבימוי, הפקה ועריכה של הסרט שלכם.
כמו כל יצירה, גם הפקת סרט זה תהליך מורכב ועדין, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה יש לדעת לכל אורך הדרך, שלב אחר שלב, איך ולאן מתקדמים, כיצד להתמודד עם תקלות ואתגרים, לעמוד בלוח זמנים ובתקציב ומהי הדרך היעילה ביותר להגיע למטרה –
בימאי הוא התבלין הסודי שיודע לארוז הכל יחד לחבילה וויזואלית חזקה.

צילום קולנוע, קליפים ומופעי תרבות – אומנות בסרט

יצירות אומנותיות כגון סרטי קולנוע, טריילרים לסרטים, צילום קליפים מוסיקאליים, מופעי פרפורמנס והצגות שונים – כולם מצריכים עין ייחודית וראיה יצירתית על מנת להעביר את החזון שלהם בצורה הנוגעת והאותנטית ביותר.
לצילום בווידאו אין גאוגרפיה, השפה הוויזואלית היא בינלאומית, חוצה תרבויות ומגשרת על פערים, ולכן טריילר טוב ימכור את הסרט, קליפ מרגש ימכור את ההופעה או הדיסק, מופע ייחודי ימכור את עצמו מול משקיעים בארץ ובחו"ל.
בפעם הבאה שאתם שוקלים, מה יעביר את החוויה והמסר של האומנות שלכם, קחו בימאי שמכיר את העבודה מבפנים ומבחוץ.

צילום ווידאו לעסקים – סרטים שעובדים בשבילכם

כולנו חיים בהצפת מידע דיגיטלית, הקשב שלנו קצר ואין לנו וללקוחות שלנו הרבה סבלנות, הנתונים מראים שאתרים, דפי נחיתה ופלטפורמות שיווק אשר משתמשים בסרטונים שיווקיים מצליחים ללכוד את תשומת ליבו של הגולש בקלות רבה יותר.
זו הסיבה שסרטון תדמית, סרטוני טיפים, סרטוני הדרכה וצילום פרסומות עובדים כל כך טוב! בפרק זמן קצר יחסית ניתן לייצר חוויה ויזואלית שנוגעת בכל החושים, דרך המוסיקה, דרך הווידאו, דרך העריכה, ולהעביר את המסר שלכם כך שיישאר בזיכרון ויניע לפעולה.
בחירה בבימאי וצלם וידאו לעסקים זו בחירה המתאימה לארגונים, עמותות וחברות גדולות, כמו גם עסקים קטנים ובינוניים שחושבים בגדול ומבינים שבשביל להגיע לחשיפה ותוצאות מעולות חייבים איש מפתח מנוסה שינהל ויוביל את היצירה.

צילום מוצרים דיגיטלים – סוכני מכירות IN MOTION

אחת הדרכים היעילות ביותר לייצר הכנסה פאסיבית הינה באמצעות – צילום קורס דיגיטלי.
קורס דיגיטלי שצולם והופק טוב, יעבוד עבורכם גם כשאתם ישנים, ימשוך את הלקוחות שלכם להתעניין בשירותים ומוצרים נוספים שלכם, ויעביר את החוויה של העבודה אתכם בצורה הטובה ביותר.
בימאי שמומחה בצילום והפקה מסחרית, ידע לכוון אתכם בעבודה מול המצלמה, להעזר באפקטים שיחזקו את המסר שלכם, ויצליח להעביר את הרעיון והמסר העסקי שלכם בצורה חדה ומקצועית.

צילום סרטוני גיוס המונים – לגעת בהמון

גיוס המונים זו פלטפורמה פופולרית באמצעותה יכול כל אדם להגשים את החלום שלו באמצעות השתתפות של הקהל בעלויות המימוש.
יותר ויותר בעלי עסקים, אומנים וחולמים נעזרים בגיוס המונים על מנת להוציא לפועל את הרעיונות והמיזמים שלהם. הכלי השיווקי החשוב ביותר ביצירת קמפיין שכזה הוא הסרטון אשר אמור ללוות, להסביר ולחבר את הצופים אל הפרויקט, ולהניע אותם להיות שותפים ולתמוך בסכומים שונים.
צילום סרטון גיוס המונים זו אומנות של דקויות, נדרשת בה הבנה עמוקה של צילום מסחרי, לצד רגישות ויצירתיות בהעברת המסר כך שעדיין יהיה אישי ומלב, בימאי בעל ניסיון וידע בבניית מערך תמיכה לסרט שכזה ידע להתאים לחלום את הסרט הנכון.

 

כניסה לגלריית סרטוני וידאו

 

אני מזמין אתכם לחשוב בגדול, ולתת לעסק שלכם מעטפת וידאו מקיפה, מדויקת ומקצועית. אשמח לשמוע מכם, אמנון  054-4749099