צילומי סטילס

חדר הצילום של עדי זלק וינר – צילום עסקי מסחרי

כשאנחנו קונים מוצר או שירות, אנחנו אוהבים להרגיש בטוחים.
חשוב לנו לדעת שיש פנים מאחורי הקורס או הסדנה שמעניינים אותנו, לדעת שהמשרד או הקליניקה שאנו מגיעים אליהם נעימים ומזמינים, לראות בעיניים איך נראה התכשיט או הפורמולה שאנו שוקלים לרכוש.
הדרך של הלקוחות שלכם להתחבר אליכם היא – דרך העיניים ישירות אל הלב.
אני מזמינה אתכם לתת להם להכיר אתכם דרך צילומים שמייצגים את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

צילומי אווירה לעסק – להכניס את הלקוחות לאווירה

מטרתם של צילומי אווירה עסקיים היא לתת ללקוחות להרגיש ולחוות את העסק שלכם עוד בטרם הגיעו אליו פיזית. בתהליך משותף אנו בוחרים את המיקום של הצילומים ואת הקונספט לפיו נעבוד. אני יכולה להגיע למשרד, לצאת לטבע, לצלם את כל הצוות והעובדים או רק מקומות ואנשים מסוימים. במהלך הצילומים אני מייצרת עבורכם בנק תמונות מקורי ייחודי אשר מבטא את ערכיו, ייחודיותו וצבעיו של העסק שלכם.
פרט לכך שתמונות מקוריות מאפשרות לכם לבלוט מעל שאר בעלי העסקים ומדברות אתכם, הן גם משמשות כמאגר תמונות שיווקיות ( IMAGE BANK) לכל מטרה שתרצו.
באמצעות צילומי אווירה לעסק אתם מחזקים את תחושת החיבור, הביטחון והקשר ביניכם לבין הלקוחות שלכם בצורה יצירתית ואסתטית.
** ניתן לצרף אל הצילומים גם מאפרת וסטייליסטית במידת הצורך.

כניסה לגלריית צילומי אווירה

 

צילומי תדמית ופורטרט – להכיר את הפנים מאחורי העסק

צילומי תדמית הינם צילומים בהם אתם הם אלו העומדים במרכז, ומטרתם להציג אתכם, באופן טבעי, אותנטי ומדויק. בדרך כלל אלו צילומים הנערכים בסטודיו, עם רקעים רגועים אשר מאפשרים לי להביא אתכם לידי ביטוי. תמונות אלו מייצגות אתכם במדיה חברתית, באתר ובכל מקום בו חשוב להכיר אתכם באופן אישי. צילומי פורטרט מיועדים גם עבור שחקנים ואומנים אשר מעוניינים ליצר עבור עצמם בוק מקצועי על מנת להתקבל לסוכנות מייצגת.
אנשים קונים מאנשים ולכן כחלק מבניית הקשר בינכם לבין הלקוחות שלכם, חשוב שיכירו אתכם.
** ניתן לצרף אל הצילומים גם מאפרת וסטייליסטית במידת הצורך.

כניסה לגלריית צילומי תדמית

 

צילומי מוצר (פאקשוט) – אנשים קונים עם העיניים

יותר ויותר אנשים קונים אונליין, חנויות מקוונות, אתרי E COMERCE, וקניונים אינטרנטים מאפשרים ללקוח להגיע לרכוש כל מוצר בקלות, מכל מקום בעולם, ובכל שעה. חווית הקניה המקוונת נסמכת רובה ככולה על וויזואליה חזקה, כזו שמעבירה את האיכויות של המוצר, מושכת את העין ומגרה לרכישה. אם יש לכם מוצרים, או אתם מתכננים להתחיל למכור אונליין, אתם חייבים צילומים שידעו לעשות את המכירה עבורכם.
צילומי מוצר (פאקשוט) מתאימים למגוון רחב של מקצועות, החל מלייפסטייל ויצירה, דרך מקצועות טיפוליים ואימוניים ועד טקסטיל ואוכל.

כניסה לגלריית צילומי מוצר

 

סינמגראף – תמונה בתנועה

לפעמים צריך ליצור משהו יוצא דופן בשביל ללכוד את העין של הגולש. טכניקת הסינמגראף הינה טכניקה המשלבת צילום סטילס עם תנועה חיה בתוכו אשר חוזרת על עצמה ללא הפסקה.
שימוש בטכניקה זו מומלץ מאד לעסקים משני היבטים: האחד, בניגוד לסרטון אשר לוקח לו זמן להטען ולפעול, פה מדובר בתמונה בפורמט המאפשר תזוזה קטנה וחזרתית, משקל הקובץ הוא חסר משמעות, והיא עושה אפקט ויזואלי מדהים. השני, לסינמגראף יש ערך שיווקי ייחודי, באפשרותכם לבחור חלק מסוים בתמונה אשר יזוז, והחלק הזה יכול להיות הדבר שמחזק את המסר העסקי שלכם, לדוג': תמונה של מאפרת אשר בתמונה החלק שזז הוא מברשת האיפור על הפנים, או תמונה של עורך דין שרק הגלימה הייצוגית שלו מתנפנפת.
בנוף העסקי תנו לעסק שלכם לבלוט בעל כולם עם תמונה בתנועה.

כניסה לגלריית סינמגרף

 

 

תמונה שווה 1000 מילים, וכשזו התמונה של העסק שלך היא שווה הרבה יותר, אשמח לשמוע ממך, עדי 050-7708774

1b5c3250-6161-4ff9-8e0d-b28660a4e91d
צילום תדמית
צילום מוצר
סטודיו עדי ואמנון וינר