מי אנחנו

ללכוד את העין, לגעת בלב, להתחבר למהות – סטודיו עדי ואמנון וינר

מכירים את הרגע הזה, בו לפתע פתאום, באמצע החיים, משהו תופס את תשומת לבכם
העיניים נמשכות לנקודה מסוימת ואתם מוצאים את עצמכם
ניצבים,
מתבוננים
מתחברים לרגע.

זו החוויה שאנו מנסים לייצר עבור הלקוחות שלנו בסטודיו עדי ואמנון וינר
כשני אנשים המגיעים מרקע אומנותי חשוב לנו ללכוד את המהות האותנטית של
כל לקוח, לייצג את הערכים שלהם, להעביר את המסר והצורך שלהם בצורה הטבעית
והנוגעת ביותר – כך שקהל היעד שלהם, יתחבר וירצה להיות בקשר.
העסק שלנו הוא בית משותף בו באפשרותכם לבחור את השירות אותו אתם צריכים, הלקוחות שלנו יודעים שאנו זמינים עבורם, חושבים עליהם, ולא נתפשר על איכות המוצר.
אנו מאמינים שהתהליך חשוב לא פחות מהתוצאה ולכן חשוב לנו שחווית השירות שלכם תהיה נעימה, קשובה וכמובן ברמה מקצועית גבוהה.

 

מי אנחנו?

עדי זלק וינר
נעים לי מאד, עדי זלק וינר, צלמת סטילס, למדתי במדרשה לאומנות בבית ברל ואני עוסקת בצילום כבר 17 שנים. צילום עבורי זו אהבה ושליחות, ואני מאמינה שהדבר הכי טוב שאני יכולה לעשות עבור בעלי עסקים עמם אני עובדת הוא – להביא את העסק שלהם לידי ביטוי ויזואלי בצורה הכי יפה, טבעית, ואותנטית להם.
בתהליך הצילום חשוב לי לחפש את הזווית היצירתית, את נקודת המבט המפתיעה, זו שתגרום לכם לחייך באושר ולומר ש'זה בדיוק אתם' וללקוחות שלכם לומר ' איתם אנחנו רוצים להיות בקשר - התחברנו'.
אני מומחית בצילומי פורטרט, צילומי תדמית, צילומי מוצר, צילומי אווירה וסינמגרף – שזו טכניקה חדשה ומרגשת עליה אתם מוזמנים לקרוא עוד כאן.

 

אמנון וינר

שמח להכיר אתכם, אמנון וינר, בימאי, בוגר מסלול בימוי בבית הספר לקולנוע סם שפיגל, עורך, צלם, אמן דיגיטלי ומרצה בבתי ספר שונים לקולנוע. עבדתי במשך תקופה ארוכה כבמאי טלוויזיה וביימתי עשרות תכניות, פרסומות, מעברים ופרומואים. לצדם עסקתי גם בפרויקטים אומנותיים ובימתי את "ברונו" עם שלמה בראבא, מותה של רקדנית דיסקו (סרט עלילתי), רשימות קצמן (סרט מוקומנטרי), קליפים מוסיקלים לאמנים שונים ועוד.
אני מביא לעבודת הבימוי והפקת הסרטים גישה משולבת בה אני משתמש בידע השיווקי והעסקי אותו צברתי בשילוב עם עין אומנותית וזווית ויזואלית יצירתית- יחד אני יוצר מעטפת חזקה ומוביל את החזון של הלקוח באופן עקבי עד לתוצאה שלמה ומדויקת.

כבימאי אני מאמין שסרט טוב מתחיל בפיצוח הצורך העמוק של הלקוח, ולכן לצד הידע הטכני, חשובה מאד יכולת ההובלה הברורה, החזקת הרעיון לכל אורך הסרט, יצירת אמצעים וויזואלים תומכים, יכולת הנעת שחקנים, עריכה חכמה ועבודת מצלמה מדויקת- כולם כלים עליהם אני מנצח בתהליך היצירה ועד למוצר מוגמר באיכות בלתי מתפשרת.

 

נשמח לשמוע מכם
עדי ואמנון וינר

מי אנחנו